torsdag 20 september 2012

Sista föreläsningen...

Ja, som det kan gå. Idag är det sista föreläsningen på kursen och jag som trodde att jag skulle ha bebis vid det här laget. Men icke. Det här med långa graviditeter verkar onekligen vara min grej och det i sig är en god anledning att låta detta bli sista gången ;).

Så sista föreläsningen är klar till lunch idag och sen har jag redan skrivit den tenta som ska in nästa torsdag. Detta innebär att jag kommer att kunna slappa och ta det lugnt bäst jag vill nästa vecka... Förmodligen kommer C-uppsatsen uppta tankeverksamheten relativt frekvent. Den kör igång nästa fredag. Med min tur så vill väl bebisen komma då, men men, det får lov att visa sig.

Var och köpte kaffe på mitt favorithak nära skolan igår och en av personerna som arbetar där var både imponerad och förvånad över att jag i 40 + 3 skulle på föreläsning på skolan. Haha! Kanske är det imponerande, you tell me?


 Tjockismage!



Min favoritjacka. Vi får se om den går att använda efter förlossningen. Det var ju ett tag sedan den gick att stänga om jag säger så ;)


På Kaspians förskola hade flera barn igår plötsligt fått mustach ;)... Det var en mycket road och nöjd kille som kom springande mot oss med fingret under läppen och skrek - Mamma, jag har fått musctach! Vad tror ni om färgen, matchar håret?


Nä, nu är klockan snart sju och det känns ok att börja böka med frukost. Jag skulle ljuga om jag påstod att jag var pigg, men vad gör en när Kaspian kommer upp halv sex med en täppt näsa... Jag har i alla fall sovit nästan en hel natt, så, en får vara glad för det lilla!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar