onsdag 26 september 2012

41+3

Dagarna går lååångsamt trots att jag tycker att jag sysselsätter mig. Jag har börjat förbereda C-uppsatsen, kikat på litteratur, börjat fundera på metodkapitlet, bokat in ett möte med min handledare, gjort en tidsplan. Visst, jag skulle ju kunna börja skriva och säkert hinna en bit på väg, men jag är inte sugen.

Jag har bakat, massor. Adam tycker nog att jag är lite jobbig just nu ;). Men vem har sagt att en graviditet ska vara jobbig endast för den som bär barnet? Blä, jag avskyr att inte kunna planera mer än en dag i sänder, det är inte min melodi. ALLS! Dessutom så är jag sjukt nyfiken på terroristen i min mage som gör att jag är orörlig, har ont överallt, sover skitdåligt, kissar var femte minut, fortfarande är förkyld och täppt i näsan och som dagligen envisas med att sparka och slå mig från insidan ;)...

Men men, överburenhetskontrollen är på måndag. Så har inte bebisen kikat ut då så bör vi väl bli igångsatta någon gång under nästa vecka! Segt, men inget att göra åt.

Nu ska jag nog baka lite till ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar