torsdag 27 september 2012

Den är här!

Nej, inte bebisen, men C-uppsatsen. Ni vet, det där arbetet som ska göras mot slutet av utbildningen. Det är oundvikligt och något som bara ska genomlevas. När mitten på december är här och jag klarat av att skriva en uppsats, skicka in den i tid, genomföra en opposition och bli opponerad på, ja, då finns det en person som kommer att vara grymt lycklig och lättad!

Sen är jag medveten (även om inte alla riktigt förstår det) att det kommer att vara mer meck med en bebis och en c-uppsats. Det kommer att vara lite jobbigare, och vem vet jag kanske får en bebis som av någon anledning inte gör att uppsatsen är möjlig just nu. Skulle så vara fallet så är det ju så, visst jag är naiv, men inte fullt så naiv ;)...

Dessutom så har ju det här barnet en far som är fullt kapabel att vara föräldraledig så mina chanser är goda så att säga ;)...

Nä, nu tar jag min sjukt gravida kropp (41+5) och släpar mig till dagens obligatoriska introduktion inför uppsatsen!

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar