fredag 14 december 2012

Det går...

Livet rullar på. Fort går det. Lovi är elva veckor på söndag. Ja, elva veckor. Lillebrorsan lever och hans återhämtning går fort. Han är fantastisk! Får troligtvis sin första permission, en natt, nu på söndag. Helt otroligt!

Jag läser en kurs och skriver samtidigt c-uppsats. Samtidigt som jag är småbarnsförälder och nattammar med allt vad det innebär. Det är inte utan att jag faktiskt är lite förvånad ibland över hur bra det går. För det går faktiskt bra. Jag orkar nog inte fullt så mycket som jag borde, men jag orkar i alla fall! Denna kursen tentas av den 15 Januari och uppsatsen ska vara klar i slutet på februari. Sen är det bara en kurs kvar och därefter ---> Examen! WOW! :)

Dessutom är det snart Julafton. Härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar