fredag 31 augusti 2012

Jämförelse

Så här mot slutet av graviditeten är det nog inte ovanligt att en känner sig mer eller mindre som en flodhäst, eller jag gör det i alla fall. Så jag grävde fram lite bilder på mig i samma vecka när jag väntade Kaspian. Runt v. 38, för att jämföra...

2012

2009

Och jag tycker nog att det syns att jag denna gången väger 17 kg mindre :). Jag längtar dock till efter förlossningen. Då är målet 75 kg och att jag återigen ska kunna ha mina snygga blåa baggy jeans :). Det kommer att vara sann tillfredsställelse.

Dessutom tycker jag att eftersom Kaspian var 18 dagar sen så kan den här bebisen få vara i alla fall några dagar tidig... eller hur? Inte mer än rättvist?


1 kommentar:

  1. Jag håller med dig! På båda grejerna, det syns att det är 17 kg skillnad OCH att det är rättvist att du slipper gå över tiden... lite tidigare kan den få komma! :) Kram på dig"

    SvaraRadera