tisdag 29 januari 2013

Till det fyllsta...

"Jag kommer att leva  mitt liv till det fyllsta" som Maria Montazami skulle sagt ;).

Idag blev ett första utkast av C-uppsatsen helt klart. Halleluja. Det betyder alltså att det nu finns en uppsats med alla relevanta rubriker och under varje rubrik finns det en samling ord. Japp, så är det. Nu väntar jag med spänning på vad min handledare ska säga om det hela och därefter får jag jobba vidare med det delar som kräver mera arbete.

Men de känns grymt skönt. Nu finns det i alla fall något klart som går att utveckla!

Nu inväntar jag domen från tentan i socialpolitik, jag är rätt övertygad om att det blir en komplettering. Bara jag slipper en ny salstenta så blir jag glad. Samtidigt så pågår kursen verksamhetsledning och organisation, näst sista kursen innan jag får ut min examen! Coolt!

Vid sidan om skolan som det sista tagit ALLT fokus så finns det ju också en familj och ett liv som pågår. Lovi är 4 månader gammal imorgon och Emil blir strax utskriven till öppenvården. Livet går sin gilla gång.
Det går upp och det går ner. Ja jösses i min lilla låda.

Imorgon ska jag lägga studentmössan på hyllan och leka förälder med Lovi på öppna förskolan och sen ska vi fira Frida som fyller 9 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar