söndag 25 mars 2012

Kalas i dagarna två... :)

Ja, nu var kalashelgen över. Kaspian har blivit tre år, stora, lilla killen :)...



Idag hölls det stora kalaset, vi gillar ju stora kalas och ett sådant blev även detta. Massor med vänner och familj och flertalet barn som lekte rövare i lokalen i tre timmar. Kaspian hade önskat biltårta, så det fick han. Därutöver bjöds det på våfflor och bröd med smaskiga pålägg...



Den största utmaningen var att få Kaspian att säga välkommen och tack till alla för presenterna. Men, lika bra att börja traggla så kanske det sätter sig efter hand.

Vi har dessutom haft tre barn i helgen och min ork har varit riktigt usel. Till råga på det så har barnen gjort sitt bästa för att reta gallfeber på mig. Så nu är det inte utan att jag längtar tills att de sover och jag kan sätta mig i soffan och pusta ut...

Vi passade också på att fotografera fyra generationer. Kerstin, Adams mormor, Kerstin, Fridas mormor, Adam och Frida...



Godnatt nu och trevlig fortsättning på söndagkvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar