söndag 12 februari 2012

Sveriges bästa medeltidsfestival!

Nu längtar jag efter medeltiden, massor. Efter en helg med alla underbart engagerade människor på Inspirationsdagar inför Kungahälla medeltidsfestival är jag pepp som bara den! Jag och Rebecca ska basa över barnaktiviteterna i år igen tillsammans med ALF, så stordåd utlovas ;)...


Dessutom han vi med en fika hos familjen Torstensson i Torslanda. Trevlig avslutning på helgen.

Jag planerar att gå och lägga mig typ nu, trots att klockan inte ens har slagit 21... Jag är dock skittrött och behöver samla energi för en ny vecka på praktiken. Imorgon ska dessutom cykeln fram igen. Därmed basta! Jag hinner inte  med gymmet för tillfället, men jag hinner cykla till och från jobbet. Så det är ett nödvändigt ont, jag behöver röra mig...

Trevlig kväll önskar er som stannar uppe en stund till! Tack och hej för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar