tisdag 28 februari 2012

Cykeln och jag :)

Att cykla till och från jobbet är verkligen bra för mitt humör. Men också för hur pigg jag känner mig. Daglig motion är ett måste. Speciellt när jobbet inte innebär mycket rörelse. Här är det mest munnen och fingrarna på tangentbordet som får röra på sig emellanåt ;)...

Det underlättar förmodligen att den här veckan är en lugn vecka. Med lugn menar jag att jag går till jobbet och sen går jag hem och spenderar kvällen hemma, eller möjligtvis med spontana aktiviteter. Men jag har inte almanackan fullklottrad med möten och annat skoj.

På fredag ska jag vara ledig från praktiken. Då bär det av till Trollhättan och Tatto Meltdown. Jag ska slava för Drägg i helgen, haha, det ser jag fram emot.Jag tänker att jag ska hinna med att spana in mängder av tattueringar och få inspiration för kommande :)... Kaspian ska vara hos mamma och bröderna i Uddevalla så han är gött nöjd han också.

Nä, dags för morgonkaffe här på jobbet, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar